Monday, September 30, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar": Alo: Bolje da me je država zaposlila!

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar"
Sve vesti na jednom mestu 
Let the jobs find you

Instantly post your resume to 75+ job sites. You can save 60 hours off your job search.
From our sponsors
Alo: Bolje da me je država zaposlila!
Sep 30th 2013, 07:08

Alo: Bolje da me je država zaposlila!
Jugoslav Martinović (45) iz Zaječara, diplomirani ekonomista, trenutno bez posla, dobitnik je automobila „škoda rapid aktiv", koji je kao glavna nagrada dodeljen u nagradnoj igri „Fiskalnim računima do automobila", koju su organizovali Ministarstvo finansija i Poreska uprava Srbije.
Sa diplomom ekonomiste i 18 godina bankarskog iskustva sada je bez posla: Jugoslav Martinović - Osećaj je jako lep, jer nisam navikao da nešto tako veliko dobijam na poklon. Sve dok ga ne budem video i dobio ključeve, ne verujem da sam ja dobitnik – u šali kaže Jugoslav, koji je po nagovoru žene počeo da sakuplja fiskalne isečke. On je trenutno bez posla, iako je 18 godina radio u Agrobanci, ali kaže da bi mu umesto ove nagrade draži bio [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment