Tuesday, November 13, 2012

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar": Blic: Tanja Bošković: To se Zoran meni smeška

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar"
Sve vesti na jednom mestu
Blic: Tanja Bošković: To se Zoran meni smeška
Nov 13th 2012, 14:40

Festivalska publika u Zaječaru imala je priliku sinoć da uživa u melodrami Teatra Madlenijanum, koji su na XXI "Danima Zorana Radmilovića" izveli predstavu "Tajne Grete Garbo". Trećeg dana festivala prestižna nagrada "Zoranov brk" pripala je glumici Tanji Bošković za ulugu Grete Garbo, glavne junakinje ove predstave.
Ova legendarna glumica, okitila se "Zoranovim brkom", što je za nju kao Zoranovu drugaricu, bilo jako uzbudljivo, pa se i ove godine prisetila svega što je sa njim proživela i radila. - Ne mogu da vam kažem kako se osećam. To se on meni smeška. Zoran je moj drug, on još uvek živi u mom srcu i jako sam bila uzbuđena kada sam čula da ću dobiti nagradu na festivalu koji je njemu posvećen. Prva stvar koju sam radila sa njim je jedna predstava [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment