Saturday, August 25, 2012

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar": Kurir: Mančić: Nisam bio pijan, popio sam samo dva-tri pića!

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar"
Sve vesti na jednom mestu
Kurir: Mančić: Nisam bio pijan, popio sam samo dva-tri pića!
Aug 25th 2012, 06:53

Sve je to pokušaj napada po političkoj liniji, tvrdi Zoran Mančić, zamenik gradonačelnika Zaječara
ZAJEČAR - Brani se! Zoran Mančić (47), zamenik gradonačelnika Zaječara i v.d. predsednika Gradskog odbora Demokratske stranke u tom gradu, tvrdi za Kurir da nije bio pijan kad ga je u noći između utorka i srede zaustavila saobraćajna patrola i podvrgla alko-testu! - Tačno je da sam popio dva-tri pića! Bio sam na večeri i ne priznajem rezultat alko-testa! Što ne pišu o nekom drugom, toliko ima pijanih, nego baš o meni? Na licu mesta sam [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment