Sunday, November 3, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar": Blic: Irfan Mensur: Zaječarci, vi se igrate sa mojim srcem

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar"
Sve vesti na jednom mestu 
Let the jobs find you

Instantly post your resume to 75+ job sites. You can save 60 hours off your job search.
From our sponsors
Blic: Irfan Mensur: Zaječarci, vi se igrate sa mojim srcem
Nov 3rd 2013, 17:58

Irfan Mensur progrlašen je za najboljeg glumca na 22. „Danima Zorana Radmilovića", prema odluci tročlanog žirija, za ulogu Egona Štajnera u predstavi „Sakupljač", pozorišta Timočke krajine. Publika je kao najbolju proglasila predstavu Ateljea 212 „Sveti Georgije ubiva aždahu".
Nagrađeni glumac je vidno uzbuđen poručio Zaječarcima da nemaju mere, i da se igraju sa njegovim srcem. - Pre nekoliko meseci su me odveli iz Zaječara da mi poprave srce, a večeras ono tako razigrano kuca. Niste ovo trebali da mi uradite. Ovo je jedna od najznačajnijih glumačkih nagrada I ja se u ovim godinama pitam da li sam je zaslužio. Ako jesam, hvala vam, hvala žiriju – rekao je vidno uzbuđen Mensur. On je zamolio Zaječarce da se [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment