Saturday, July 20, 2013

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar": Trojka: Mrkonjić za Trojku: Rekonstrukcija me ne interesuje, to je gubljenje vremena, a ja radim!

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar"
Sve vesti na jednom mestu 
Trojka: Mrkonjić za Trojku: Rekonstrukcija me ne interesuje, to je gubljenje vremena, a ja radim!
Jul 20th 2013, 18:23

Ministar saobraćaja i infrastrukture Milutin Mrkonjić rekao je za naš portal da ne zna šta će sa njim i njegovim resorom biti u okviru najavljene rekonstrukcije Vlade, niti ga to interesuje. - Na terenu sam i sada. U Boru sam i Zaječaru danas gde nadgledam radove na izgradnji auto-puta - rekao nam je Mrkonjić. On je dodao da nema vremena za gubljenje i razglabanje o rekonstrukciji. - Rekonstrukcijom neka se bave lideri stranaka, ja [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment