Wednesday, December 26, 2012

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar": Pravda: Pretukli taksistu i ukrali mu mobilni telefon

Naslovi.net - Pretraga vesti "zajecar"
Sve vesti na jednom mestu
Pravda: Pretukli taksistu i ukrali mu mobilni telefon
Dec 26th 2012, 18:02

ZAJEČAR – Policija pokušava da identifikuje osobu koja je prošle noći oko 4 sata u ulici Vojvode Putnika u Zaječaru pretukla taksistu D.D. (24) jer nije hteo da u vozilo primi pet putnika.
"Pozvan sam kako bih u ulici Vojvode Putnika prevezao putnike, ali su u automobil htela da uđu tri muškarca i dve devojke tražeći prevoz do naselja 'Kotlujevac. Odbio sam da ih primim jer ih je bilo petoro. U tom trenutku jedan muškarac je prišao mojim vratima i zadao mi više udaraca u lice. Potom je zapretio da ih prevezem na željenu lokaciju inače će nastaviti da me tuku i iskopati oko ključem", preneo je taksista policiji. Prema [...]
Vaš komentar

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment